2 Şubat 2016 Salı

Bugün Benim Doğum Günüm

Tam 36 oldum bugün. Daha dün gibi 35 yaşımı buradan duyurduğum gün. Ne çabuk geçmiş zaman... Son 1 senede çok güldüm, çok ağladım, çok sinirlendim, çok sabrettim ve her şeyden önemlisi çok şey öğrendim. 35 yaşım bana ders veren hayatı bir kez daha öğreten bir yaş oldu. Daha doğrusu sanırım bu yaşların başlangıcı oldu çünkü hayata dair öğrenecek daha çok şeyim var.

Hüzünle başladım güne. Her doğum günü sabahımda dedem arar “Kuzu doğum günün kutlu olsun” derdi. Bu doğum günüme onun sesini duyamamanın eksikliği ile başladım L Dedem artık anılarımda en güzel yerde olacak.
36 yaşıma girerken bugünüme şükürler olsun diyorum. Öyle çok aman aman şeyler beklemiyorum yeni yaşımdan. Sağlık olsun, sevdiklerim yanımda olsun yeter.

Nice yaşlar bana...

34 yorum:

  1. Gamzeciğim iyi ki doğduun, nice güzel, uzun, sağlıklı yıllara..
    Çok öpüyorum seni!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Ben de seni çok öpüyorum Yasemincim...

      Sil
  2. nice yıllara gamzecim aşkla

    YanıtlaSil
  3. nice güzel yılların olsun. Bu yıl bol mutluluk ve kahkaha ile dolsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah, güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.

      Sil
  4. ohohoooooo :)
    Nice mutlu yaşlaraaaaa ♥
    Sağlıkla, aşkla, şansla, huzurla :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir yıl olur inşallah;)

    YanıtlaSil
  6. Mutlu yillar :)

    YanıtlaSil
  7. Sevdiklerinle ailenle sağlıklı huzurlu daha nice güzel ömürler geçirmen dileğiyle doğum günün kutlu olsun ... :)

    YanıtlaSil
  8. Doğum günün kutlu olsun canım Sevdiklerinle birlikte nice mutlu güzel yaşlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilalcim, buradan da kutlamana nasıl sevindim anlatamam.Seni ve Melikemi kocaman öpüyorum.

      Sil
  9. taam bu yaşta kal sen yeter artık daha fazla büyümeeee. bi de bi ara dedenin bi fotosunu koysana. veya sen küçükken, ikinizin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep ben de bu yaşta kalmak istiyorum, tüh keşke mum üflerken dileğim bu olsaydı :))

      Sil
  10. Sağlıklı, gezmeli nice senelere Gamze'cim. :)

    YanıtlaSil
  11. nice güzel yaşlara o zaman :)

    YanıtlaSil
  12. Nice yaşlara, beklemiyorum demeyinn , güzel şeyler bekleyin , çok hayal kurun :)
    Öpüyorum sizi kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi?Hayal kurmak gerekiyor aslında haklısınız.Ben de sizi öpüyorum...

      Sil
  13. canım , geç oldu ama yeni yaşının sana mutluluklar getirmesini dilerimmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, önemli olan güzel dilekleriniz geç olmasının hiç bir önemi yok.Çok teşekkür ederm.

      Sil
  14. Dedeniz ışıklar içinde yatsın o gene de oradan kutlamıştır doğum gününüzü. Size nice mtlu, sağlıklı, çoook şanslı yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  15. Mutlu bir ömrünüz olsun. Kova insanı gelir her şeyin üstesinden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umarım üstesinden gelirim.

      Sil
  16. Ne ayıp ya ayıp bana, doğum gününü kutlamamışım.
    Çok keyifli olsun ve hep gönlünce olsun Gamzecim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lale Abla çok teşekkür ederim.Güzel dileklerin beni çok mutlu etti, öpüyorum kocaman.

      Sil
  17. Nice güzel günlerin olsun ve yaşanmışlıklarla dolu yılların
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Okuyamadığım günlerde kaçırmışım doğum gününü:) Nice mutlu, sağlıklı, huzurlu seneler diliyorum Sevgili Gamze...

    YanıtlaSil