19 Ocak 2016 Salı

Nadide Hayat

Eskiden bilim kurgu hariç her türlü filmi seyrederdim. Şimdilerde ise keyif verecek,  kafamı dağıtacak biraz eğlendirecek filmler seçiyorum. Bu doğrultuda Pazar günü ailece Nadide Hayat filmini seyrettik. Çağan Irmak’ın yönettiği başrollerini Demet Akbağ ve Yetkin Dikinciler’in paylaştığı bu filmi ben çok sevdim.

Film, eşini kaybettikten sonra kendini boşlukta hisseden Nadide Hanım’ın, hayatı ile ilgili önemli kararlar alması ve bunun üzerine yarım bıraktığı üniversiteye yeniden dönmesi ile başlıyor. Ardından da komik olaylar birbirini kovalıyor. Demet Akbağ ve Yetkin Dikinciler her zaman ki gibi harikaydı. Bunun yanısıra yan rollerdeki oyuncular da iyi iş çıkarmışlardı. Dolayısıyla ben filmi sevdim ve izlerken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım.

16 yorum:

  1. Bir gidemedim bu filme :( Gelenler gitmem sonra da söylenirim film gelmiyor buraya diye :)

    YanıtlaSil
  2. gitmek istediğim filmler den biridir inşallah bu hafta sonu gitmeyi istiyorum nasip olursa :)

    YanıtlaSil
  3. yüreği sevgi dolu Çağan Irmak filmlerini hiç kaçırmam, bana yaşama sevinci verir.. bu filmde aynen dediğim gibi bana yaşama sevinci verdi..
    sıcacık, naif izlenesi bir film sahi..
    bende herkese tavsiye ederim..
    sevgiler yolladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de size buradan sevgiler yolluyorum, yaşama sevinciniz hiç eksilmesin.

      Sil
  4. İzlemeyi çok istediğim filmlerdendi Gamze'cim. Artık bende evde izleyecek olanlardan oldum. ☺
    Yer yer keyif veren filmleri izlemeyi bende çok seviyorum, hem dinlenmiş oluyorum hem keyif alıyorum.
    İyi geceler.

    YanıtlaSil
  5. Sana katılıyorum film tercihleri konusunda hem fikiriz :)
    İzlemeyi çok çok istediğim bir film. Sinemaya gitme şansım hele kış şartlarında hiç yok çocukları bırakacak yer yok çünkü bize de evde izlemek nasip olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Haklısınız kış günü çocuklarla zor oluyordur.Gidilse bile çocuk filmi tercih ediliyordur diye tahmin ediyorum :)O zaman size evde en keyiflisinden seyirler diliyorum.

      Sil
  6. Seni mimledim , bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Nesrin'cim yazını görünce nasıl mutlu oldum anlatamam.Çok ama çok teşekkür ederim.

      Sil
  7. Ben de sevdim:) Keyifli bir film.

    YanıtlaSil
  8. Merak edip bir türlü gidemediğim film :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım vizyondan kalkmadan görme şansınız olur.Olmazsa da dvd den seyredersiniz artık.

      Sil