8 Ocak 2016 Cuma

Deniz Kurdu

Bana hediye gelen Deniz Kurdu, Jack London’ın önemli eserlerinden biri.  Daha evvel yazarın iki kitabını okumuş ve çok beğenmiştim. Dolayısıyla kitaba merak ve heyecanla başladım. Veee yine çok beğendim.

Konunun tamamı bir gemide geçiyor. Geçirdiği deniz kazası sonrası bir gemi tarafından kurtarılan ve kurtarıldığı geminin mürettebatına katılan bir adamın yaşamını konu alıyor. Kitabın kahramanı Humphrey varlıklı bir aileden gelmekte ve hayat mücadelesini pek bilmemekte. Gemide geçirdiği günlerde hayatın zorlu ve acımasız yanları ile tanışıyor ve bunların üstesinden gelmeyi öğreniyor.
Keyifle okuduğum kitabın son bölümlerinde heyecan seviyesi oldukça yükseldi. Sonuna ulaşmak için sayfaları kovaladım diyebilirim.
Kitabı hediye eden kişiye bir kez daha teşekkür ediyorum.

8 yorum:

  1. Kitap en güzel hediye bana göre. Biz çocukken neredeyse sadece kitap hediye edilirdi mesela doğumgünlerinde. Şimdi çok nadir.
    Jack London'ın kitaplarını çocukken okudum. Bir de bu yaşta okumak lazım aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet, hakkaten doğum günlerinde kitap hediye edilirdi eskiden.Şimdi nerdeeee :( Yeniden okumak isterseniz bu kitabı ya da Vahşetim Çağrısı'nı tavsiye ederim.

      Sil
  2. Jack London her devrin yazari galiba.

    Kitap da her zaman en guzel hediye. Buyuk oglum ozel gunlerde ya kitap hediye eder bana, ya kahve fincani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel. Ben hem kitap okumayı severim hem de kahve fincanlarını :) Bir yerde kahve fincanı görsem zor tutuyorum kendimi almamak için :)

      Sil
  3. bu yıl okuyacaklarımın arasına ekliyorum sakıncası yoktur umarım :)

    YanıtlaSil
  4. ayy baksanaaaa ben var yaaaa amerikada cek landının kulübesine gittim ve teknesini gördüm yaaaa :) kaliforniyadaaaa. sen de turla gidersin ki yakındaaa :)

    YanıtlaSil