21 Mayıs 2015 Perşembe

Sosisli Milföy Çubuklar

Geçtiğimiz Pazar günü evde arkadaşlarımı ağırladım. Onlar için hazırladığım pratik sosisli milföy çubuk tarifini burada da paylaşmak istiyorum. Aslında bu tarif bir çok yemek blogunda bulunmakta. Ancak daha önce rastlamayanlar için belki bir fikir olur diye yazayım dedim.

Malzemeler :
1)Dilediğiniz kadar sosis (Bir pakete yakın kullandım)

2)Dilediğiniz kadar milföy (Sosis oranına göre belirledim)
3)Üstüne sürmek için yumurta sarısı

Yapılışı :
1)Milföyleri derin dondurucudan çıkarıp biraz erimesini bekliyoruz.

2)İki ya da üç milföyü merdane yardımı ile birleştiriyoruz.
3)Milföylerin üzerine sosisi koyup kıvırmaya başlıyoruz.
4)Dilim dilim kesiyoruz.
5)Üzerine yumurta sarısı sürüp fırına veriyoruz.
6)Çıtır çıtır milföy kaplamalı sosisli çubuklarımız hazır J
Afiyet olsun...

16 yorum:

  1. çok güzel görünüyor cnm :)

    YanıtlaSil
  2. leziz görünüyorlar pazar günü yapmak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam Pazar kahvaltısına göre bri tarif :) Afiyet olsun...

      Sil
  3. arkadaşların kesin bayıldı,eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem ki beğendiler sanırım, teşekkür ederim :)

      Sil
    2. ellerine saglik cok begendik :) tesekkurler

      Sil
  4. güzel ve pratik bir tarif hatırlattığınız iyi oldu ilk fırsatta yapmalıyım ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  5. harıka gorunuyor ve lezız oldugu asıkar sevgılerrrrr

    YanıtlaSil
  6. Bildiğimiz bir tarif ama hatırlatman çok iyi oldu hazır malzeme varken çocuklar için yaparım ben bunu:) sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. aa ben bunu kesin yaparım! ne kadar kolay ve çocuklar için on numara bir tarif..
    mersi:)

    YanıtlaSil
  8. Sosisli milföyler harika görünüyor:)) Ellerine sağlık.Takibe aldım canım seni.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil