28 Mayıs 2015 Perşembe

Eminönü'nde Keşif

Önceki yazımda Sahi İstanbul’dan ayrıldıktan sonra Eminönü’ne yürüdüğümden bahsetmiştim. Çok sıcak bir gün olmasından ötürü oraya varınca açık havada dolaşmak yerine biraz daha yürüyü kendimi Kapalıçarşı’nın serin sokaklarına atmayı tercih ettim.

Kapalıçarşı rengarenk dükkanlarla dolu bir labirent. Her köşe başında ya da her sokağında yeni bir şey keşfedilebiliyor. Bazı dükkanlar ise çoktan keşfedilmiş ve meşhur olmuş. İşte o dükkanlardan biri de Abdulla.
Abdulla, hamam malzemeleri satan bir dükkan. Burada kaliteli havlular, peştameller bulmak mümkün.
Nostaljik hamam tasları...
Bu zeytinyağlı sabunlar Asos’tan geliyormuş.
Abdulla’dan çıktıktan sonra Kapalıçarşı’nın dar sokaklarında dolaşarak bir kaç fotoğraf daha çektim.
Ardından dönüş için Eminönü’ne doğru yokuş aşağı yürüyüş başladı. Tam semtten ayrılacakken daha evvel methini duyduğum ancak hiç gitmediğim butik kahveci Coffe Topia’ya uğradım.  
Fresh Coffee is Good (Taze kahve iyidir) sloganı ile kahvemi içerken dinlenmiş de oldum. (Kahveyi de pek güzel süslemişlerdi J)
Böylece bir Tophane-Eminönü günü de sonlanmış oldu.

6 yorum:

  1. Sabunlar çok tatlı görünüyor... Kahveli bitiriş harika olmuş :) Çok güzel bir gezi yazısı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ziyaretiniz ve güzel sözleriniz için :)

      Sil
  2. İstanbul'a gittiğim de Eminönü beni en çok çeken mekanlardan olmuştu. Tekrar gittim sanki şimdi. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim.Tarihi yarımada her zaman çekiciliğini koruyor :)

      Sil
  3. Gitmekten keyif aldığım yerlerden biri uzun zamandır gitmiyorum görünce özlediğimi farkettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de sevdiğim semtlerin başında geliyor:)

      Sil