2 Nisan 2015 Perşembe

Kasabanın Yenisi

Bu film çok soğuk bir günde seyredildi. Hani İstanbul’a yoğun kar yağışı olmuştu ya ondan 1-2 gün önce sevdiğim biri ile beraber seyrettim. Böyle patlaşmış mısır eşliğinde üzerimize battaniye alarak seyrettik.

D&R’da dolaşırken romantik komedi türünde bir film arıyordum. O esnada Kasabanın Yenisi’ne rastladım. Açıkça söylemek gerekirse resimdeki kar görüntüsü beni cezbetti. Tam kış günü seyredilecek, romantik bir film gibi duruyordu. Dolayısıyla hemen aldım.
Filmde başrolleri Renee Zellweger ve  Harry Connick, jr. paylaşıyor. Film, Renee Zellweger’in iş teklifi dolayısıyla Miami’den kalkıp Kanada sınırında bir kasabaya taşınması ile başlıyor. Taşınmanın amacı buradaki fabrikayı kalkındırmak. Bu esnada kasabanın yerlisi genç bir adam ile tanışıyor ve olaylar gelişiyor. Film, klişe Holwood filmlerinden. Yani düşmanlık ile başlayan ilişki zamanla aşka dönüşüyor..vs. Mutlaka seyredin diyemem, ama soğuk kış günlerinde 1-2 saat zaman öldürmek için ideal bir film.
İyi seyirler...

5 yorum:

  1. Ben de severek izlemiştim tatlım, kesinlikle izlemeyene, tavsiye edilir

    YanıtlaSil
  2. Çok keyifli kafa dağıtan bir filmdi. Zevkle izlemiştim.

    İyi seyirler

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle kafa dağıtmak ve dram izlemek istenmediği birgünde izlenesi filmlerdendi bizim içinde Gamze'cim.
    İyi haftalar. Öperim çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da iyi haftalar canım ben de öpüyorum hem seni hem Umay'ı...

      Sil