8 Ocak 2015 Perşembe

Puzzle, Az Biraz Kafa Dağıtmaca ve Boooza

Puzzle yapmayı sevdiğimden ve bunun iyi bir kafa dağıtma yolu olduğundan çok eski bir yazımda bahsetmiştim. Aralık ayında bir puzzle satın almış ancak önce soğuk algınlığına yakalanmam sonra da boynumun tutulması nedeni ile puzzle ı bir türlü tamamlayamamıştım. Geçen akşam, sonunda bitti ve 4 tane sevimli husky yavrusu ortaya çıktı.
Malum bu aralar hava iyice soğudu. İstanbul, son yılların en soğuk havasını yaşıyor. Bu soğuk havalarda bazı yiyecek ve içecekleri de daha fazla tüketir olduk. Bunlardan biri de boza. Kış ayları ile özdeşleşmiş bir içecek boza. Çocukluğumda sokak satıcıları vardı ve geceleri boooza diye bağırarak sokaktan geçerlerdi. Bozayı çok seven babam da elinde kabı hemen aşağıya koştururdu.(Bu arada annem bozadan nefret eder J) Neyse artık o sokak satıcıları yok. Ünlü Vefa bozası şişelenmiş şekilde marketlerde satılıyor. Biz de ara sıra alıp akşamları baba kız boza keyfi yapıyoruz. Dün akşam da böyle bir akşamdı...

16 yorum:

  1. Leblebili boza gibisi var mı? Kış akşamlarının vazgeçilmezi, afiyetler olsun :))

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş.Katılıyorum.Kafa dağıtmak için bire bir :)))

    YanıtlaSil
  3. 1-2 hafta önce oturma odasındaydık. dışarıdan bir sees :) bozaaaaaa :)))
    bizim burada hala sokak satıcısı var alan var mı bilmiyorum :)
    puzzle da çok güzel, benimde açılmamış var gaza gelip başlamam gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi başla bakalım, başlayınca da bırakmak istemezsin kesin:)

      Sil
  4. puzzle yapmayı çok severim emek işi sabır işi sabırlı olmayan yapamaz:)
    resmi de çok güzelmiş çerçevelet as:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle sabır isteyen bir iş ama her eklenen parça insana büyük keyif veriyor :)

      Sil
  5. Puzzle'nin Görüntüsü çok güzel.

    YanıtlaSil
  6. Bu kış gününde bundan daha iyisi can sağlığı... Bozayı ben de çok severim. Çocukluğumda İstanbul'da çok içerdik ama buralarda (Mersin) pek bilmiyorlar.
    Gönlünüzce güzel bir pazar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa İstanbul dışında pek bilinmemesine şaşırdım.
      Çok teşekkürler ben de size mutlu bir hafta geçirmenizi diliyorum.

      Sil
  7. Puzzle çok severim ama hiçte cesaret edemem epey bir kafa yormak lazım herhalde sabrına ve aklına sağlık diyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok pek kafa yoracak bişi yok ama tabi sabır gerekiyor :)

      Sil
  8. Tüm kitapları okumak, tüm puzzle'ları yapmak, tüm dünyayı ve başta ülkemi gezmek istiyorum. Sizde de oluyor mu böyle istekler? :) buna maalesef ne ömrüm yeter ne param...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl oluyor :))Bu sanırım yaşam enerjisi ile ilgili bir şey.Ancak sizin dediğiniz gibi bu imkansız :)

      Sil
  9. Kafa dağıtatım derken kafayı yerim puzzle tamamlarken. :) ay boza hiç içmedim ben. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Yok arada bri kafa yeme pozisyonuna gelseniz de hakkaten kafa dağıtıyor:)

      Sil