15 Kasım 2013 Cuma

Biten Bir Puzzle ve Bitmeyen Bir Kitap

Uzun süre önce aldığım ve bir türlü başlayıp bitiremediğim puzzle nihayet bu hafta bitti. Yazın başlarında kafamı dağıtmak için almıştım bu puzzle ı. Ancak sonraları kafamı dağıtacak  başka şeyler ortaya çıkınca puzzle da odanın bir köşesinde süründü durdu. En sonunda bu hafta tamamladım. İşte 500 parçalık biten puzzle...

Bir de bir kaç haftadır çantamı işgal eden bir kitap var;  Yıldız Yaralanması...Migros’da dolaşırken indirime giren kitaplar arasından seçtim Yıldız Yaralanması’nı. Yazarı Perihan Mağden. Daha evvel hiç Perihan Mağden kitabı okumamıştım. Bir değişiklik olsun dedim ve satın aldım. Kitap aslında okunması kolay bir kitap ancak konu olarak pek ilgi çekici değil. Dolayısıyla 15 gündür ancak yarısına gelebildim. Bakalım bu hafta sonu bitrebilirsem bitirecem artık.  

14 yorum:

  1. iyi okumalar veya başkasını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitiririm sanırım.Genelde yarım bırakmıyorum :)

      Sil
  2. Ne güzel olmuş puzzle elinize sağlık.Kitabınız da biter en kısa sürede inşallah..

    YanıtlaSil
  3. puzzle harika olmuş bende çok seviyorum puzzle yapmayı :) Perihan mağdenin iki genç kızın romanını okumuştum gzl bir kitaptı sevmiştim ben ama bunu okumadım iyi okumalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki Genç Kız'ı okumadım.Tavsiyeniz üzerine okunacak kitaplar listeme ekledim, teşekkürler :)

      Sil
  4. Merhaba;
    Ben de en kısa zamanda blogunuzu ziyaret edicem.

    YanıtlaSil
  5. iki genç kız hikayesi onundu değil mi
    bir tek onu okudum
    güzel bir hafta diliyorum sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, İki Genç Kız da bir Perihan Mağden kitabı. Onu okumadım, tavsiye ediyorlar.Çok teşekkürler, size de iyi haftalar :)

      Sil
  6. Ben onun konusunu tahmin ettim de hiç okumadım. İyi ki okumamışım.
    Puzzle çok güzel görünüyor ama ben çok sabırsızım hiç yapamam puzzle biliyor musun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sabırlı değilim aslında ama puzzle yapmak çok keyifli.Bence 500 parçalık bir tane alıp denemelisiniz, çok seversiniz diye tahmin ediyorum.

      Sil
  7. Gitmeyince gitmiyor.
    Kalıyor öyle insanın elinde...
    En güzeli koptuğu yerde bırakmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitti sonunda :) Ben pek yarım bırakamıyorum :)

      Sil