6 Eylül 2013 Cuma

Lincoln Filmi Üzerine

Uzun süredir pek film izleyemiyordum. Yazları hep böyle oluyor. Kışın abur cubur tepsisi yapıp, pijamalarla televizyon karşısına geçmek daha keyifli geliyor. Geçen hafta ise yapacak bi işim olmayınca arşivimde duran Lincoln filmini seyredeyim dedim.

Adından da anlaşılacağı gibi film eski ABD başkanı Abraham Lincoln ile ilgili bir yapım. Lincoln ve köleliğin kaldırılması anlatılıyor. Geçtiğimiz sene 12 dalda oscar adayı olan filmin biraz abartıldığını düşünüyorum. Filmde görüntüler ve oyunculuklar iyiydi. Ayrıca başrol oyuncusu Daniel Day Lewis, Abraham Lincoln’a çok benzetilmiş. Ancak film sadece köleliğin kaldırılması üzerine yapılan oylamaya odaklanmış durumda dolayısıyla 2.5 saatlik süre sıkılmama neden oldu. Filmin adı eğer Lincoln olmuşsa, Lincoln’un hayatından başka kesitler de görmemiz daha yerinde olurdu diye düşünüyorum. Filmin sonu da çok hızlı bağlanmış. Kısacası bence ortalama bir film olmuş.

2 yorum:

  1. epeydir film izlemiyorum, bir ara ne güzeldi nazar değdirdim kendime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Bi kere başlayınca peşpeşe seyrediliyor.Artık kış geliyor, sıcak içeceğimizi alıp ekran karşısına geçme zamanı.

      Sil