25 Şubat 2013 Pazartesi

Hadi Puzzle Yapalım

Çocukluğumdan beri çok severim puzzle yapmayı. Ancak çocukluğumda böyle çeşitli ve kaliteli yapbozlar yoktu. Ben de çoğu zaman aynı puzzle ı söküp, bi daha bi daha yapardım. Belli bir süre ara verdikten sonra üniversite yıllarımda büyükler için de puzzle olduğunu keşfettim. Böylece eski eğlenceme yeniden kavuşmuş oldum.

Genellikle 500 ya da 1000 parçalı yapbozlar tercih ediyorum. 1500 parça ve üzerinde çok güzel yapbozlar görüyorum ancak bu kadar fazla parçayı birleştirecek sabrı kendimde göremediğim için henüz satın almadım.
Geçen günü hadi bir puzzle yapayım da kafam dağılsın diyerek D&R’a uğradım. Ancak aradığım puzzle satıldığı için başka bir puzzle aldım. Sevimli iki tane köpek içeren 500 parçalık bir puzzle…Eve gelince paketi açıp içindeki parçaları rengine göre ayırmaya başladım. İşte en sıkıcı kısım burası ama aynı zamanda en önemli kısım. Renkler ne kadar iyi ayrışırsa yapboz o kadar rahat yapılıyor. Parçaları ayırdıktan sonra da birleştirmeye başladım. Ve sonuç aşağıda…
Henüz tamamlanmamış hali...
Ve bitmiş hali...
Henüz hiç puzzle yapmayı denememiş olanınız varsa mutlaka tavsiye ederim. Kısa sürede olsa beyni stresten uzaklaştırıp, meşgul ediyor. Ayrıca dikkati toplamaya yardımcı oluyor. Hadi bakalım puzzle yapmaya…

2 yorum:

  1. Merhaba;

    Puzzle ilgili yazı görünce dayanamıyorum ..:-) elinize sağlık gerçekten çok güzel duruyor. 1000,1500 parça gözünüzü korkutmasın siz 500 parçayı tamamlayarak puzzle sabrınız olduğunu ispatlamışsınız benim sitemede beklerim ''www.puzzleteacher.com'' elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.... bol puzzle günler :-)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.Yaz döneminde puzzle a biraz ara veriyorum ama kışa girerken tavsiyenize uyup daha fazla parçalı puzzlelar deneyecem.

    YanıtlaSil